Skip to content

John Bean V3300 – Urządzenie do geometrii kół 3D

Najnowszy, bezproblemowy system geometrii kół John Bean, model V3300. Szybki, pewny i optymalny sposób na zwiększenie przychodów z usług geometrii kół. Dzięki najnowszemu oprogramowaniu NextGen model V3300 jest prawdopodobnie najszybszym urządzeniem na rynku. W celu zapoznania się z procedurami urządzenia, polecamy obejrzeć ten krótki klip video z prezentacją urządzenia.

System geometrii V3300 został zaprojektowany tak, aby poprowadzić techników z różnymi poziomami umiejętności przez precyzyjne wykonanie usług geometrii kół w krótszym czasie, redukując liczbę potencjalnych błędów i reklamacji klientów.

V3300 procedury oprogramowania


Zaawansowany system powiadamiania monitoruje całą procedurę geometrii w celu automatycznego korygowania i kompensowania prostych problemów i błędów bez spowalniania użytkownika; zapewniając, że każda usługa pomiaru i regulacji geometrii kół wykonywana jest w optymalnym czasie.

Jeśli szukasz urządzenia do ustawiania geometrii kół, które nie sprawia problemów w obsłudze, jest dokładne a procedury i oprogramowanie zapewnia oszczędność czasu i zwiększa przychody – model V3300 jest systemem, który powinieneś wybrać. Jeśli interesują cię funkcje urządzenia, przejdź niżej i zapoznaj się z listą najważniejszych funkcji oprogramowania NextGen od John Bean.

Wrzuć swój biznes na wysokie obroty dzięki topowemu modelowi geometrii 3D od John Bean – V3300

AUTOMATYCZNY POMIAR WYSOKOŚCI ZAWIESZENIA

Zmierz wysokość pojazdu, aby zagwarantować prawidłową regulację. V3300 oferuje wiele opcji pomiaru wysokości, w zależności od typu pojazdu i producenta. Wyeliminuj ręczne wprowadzanie danych, przyspiesz pomiary i zwiększ dokładność dzięki naszym specjalnie zaprojektowanym, opcjonalnym pomiarem wysokości zawieszenia TIP.

  • Nakładki na nadkola – Nie jest wymagane ręczne wprowadzanie danych przy użyciu naszych przyssawkowych targetów mocowanych do nadkola. Specyfikacje geometrii dostosowują się automatycznie do pomiaru wysokości.

    przyssawki targetowe do pomiaru wysokości John Bean V3300przyssawki targetowe do pomiaru wysokości John Bean V3300 grupa
  • Wskaźnik obrazowania celu (TIP) – Alternatywnie, Target Imaging Pointer (TIP) mierzy wysokość pojazdu dokładniej niż pomiar ręczny, aby uzyskać prawidłowe specyfikacje ustawień geometrii.

    Pomiar wysokości zawieszenia TIP - John Bean

AUTOMATYCZNE ŚLEDZENIE WYSOKOŚCI POJAZDU

System kamer automatycznie podąża za wysokością pojazdu, co eliminuje konieczność ustawiania urządzenia podczas pracy podnośnika. Trzecia kamera kalibrująca wysokość zapewnia dokładne odczyty i wiarygodne wyniki geometrii.

v3300 ramiona w ruchu


SYSTEM VODI

prowadzi technika przez proces pomiarowy i zmniejsza ilość czasu spędzanego na chodzeniu tam i z powrotem od pojazdu do urządzenia. Aby jeszcze bardziej zoptymalizować ten proces, zalecamy wzięcie pod uwagę opcjonalnego wyświetlacza w postaci tabletu, jest on zademonstrowany na filmie.

System VODI John Bean

W PEŁNI MOBILNY

Nie trzeba mocować urządzenia i belki z kamerami na stałe w podłodze ani montować na ścianie lub konstrukcji mobilnej. Unikalna, składana, niskoprofilowa belka i wbudowane kółka: łatwe przechowywanie i przemieszczanie urządzenia w warsztacie. To rozwiązanie zapewnia pełną mobilność urządzenia, które może obsługiwać więcej niż tylko jedno stanowisko, w szczególności gdy zależy nam na szybkim pomiarze audytowym.


ZACISK DO KÓŁ AC400 – SZYBKI POMIAR

Zacisk mocuje się do opony z ograniczoną siłą zacisku bez dotykania obręczy dla bezpiecznego, szybkiego i spójnego umieszczenia przy każdym pomiarze. Zaciski AC400 polecamy w szczególności dla stanowisk recepcyjnych i pomiarowych.


ZACISK DO KÓŁ AC100 – PRECYZJA I UNIWERSALNOŚĆ

Zacisk mocuje się do obręczy, są to typowe zaciski uniwersalne do montażu na obręczy. Rozwiązanie konstrukcyjne „pazurków” zapobiega jakiemukolwiek niszczeniu obręczy, w szczególności dużych i drogich alufelg. Zaciski AC100 polecamy głównie dla stanowisk do precyzyjnej regulacji geometrii kół.


ZAAWANSOWANE POMIARY ZAWIESZENIA

Pomiary służące do zaawansowanego rozwiązywania problemów z zawieszeniem i zmodyfikowanymi zawieszeniami w samochodach sportowych lub tuningowanych. Obejmuje zaawansowane wprowadzanie wysokości zawieszenia, ProAckermann, graficzny ślad toczny kół, promień skrętu i SAI.


REGULACJA BEZ KÓŁ

Zdejmij koło i przymocuj target bezpośrednio do tarczy hamulcowej, aby ułatwić dostęp do regulacji. (Wymagane opcjonalne akcesorium)


EZ-TOE

Zaawansowane oprogramowanie NextGen ułatwia szybki i dokładny pomiar kąta zbieżności kół, umożliwiając technikom obracanie kierownicą w celu uzyskania dostępu do trudnych punktów regulacji bez użycia uchwytu kierownicy. Ta funkcja jest bezcenna przy obsłudze samochodów z grupy VAG.


WYMIARY POPRZECZNE

Wartości weryfikacyjne ramy zawieszenia są podawane w celu potwierdzenia, że zawieszenie jest prostopadłe, bez uszkodzeń i przesunięć. Doświadczony mechanik samochodowy ustawiający geometrię z pomocą tego trybu jest w stanie w szybki sposób zdiagnozować, czy samochód był „bity” a zawieszenie jest przesunięte.

jb_ekran_pomiarow_pojazdu

ŚREDNICA KOŁA

Ten pomiar informuje operatora o potencjalnie niedopasowanych oponach lub nadmiernym zużyciu bieżnika. Wszystkie cztery koła są mierzone pod kątem wysokości i średnicy koła.


KONTROLA ZBIEŻNOŚCI – FUNKCJA SZYBKIEGO POMIARU

Kontrola zbieżności szybko identyfikuje, czy samochód wymaga regulacji. W czasie krótszym niż minuta, prosty wydruk pokazuje kąt pochylenia kół, zbieżność całkowitą i kąt oporu. Usprawnij sprzedaż osiowania dzięki kontroli geometrii. Funkcja bezcenna, generujące dodatkowy zysk z usług geometrii kół. Z odpowiednio dobranymi procedurami, z użyciem tego urządzenia można w szybki sposób zdiagnozować samochód klienta i wyjaśnić mu potencjalne problemy z zawieszeniem czy geometrią kół oraz przekonać go do regulacji zawieszenia, popierając pomiar odpowiednim wydrukiem.

v3300 menu raport i czas pomiaru

ZWIĘKSZ ZYSKI Z USŁUG GEOMETRII SAMOCHODOWEJ DZIĘKI V3300

Szybka praca

Najszybsza kamera, jaką kiedykolwiek oferowaliśmy, zoptymalizowany przepływ oprogramowania i wbudowany system powiadomień współpracują, aby zapewnić szybkie i dokładne odczyty; umożliwiając szybką pracę przy zachowaniu pewności, że wyniki będą prawidłowe.

Oszczędzaj czas

Oszczędność czasu podczas ustawiania oznacza, że możesz szybciej zakończyć naprawę i wykonać więcej ustawień geometrii dziennie – zwiększając zyski i poprawiając zadowolenie klientów. Dzięki pracy na urządzeniu John Bean V3300 klient może poczekać na zakończenie usługi na miejscu, jeśli jego samochód zostanie przyjęty od ręki.

Funkcja szybkiego pomiaru audytowego

Generuj więcej zysków ze swoich usług – John Bean V3300 pomaga operatorowi w łatwy i czytelny sposób wyjaśnić klientowi, jakie dodatkowe naprawy są potrzebne do uzyskania pełnej sprawności jego pojazdu. Dzięki funkcji pomiaru audytowego, możesz w błyskawicznym czasie odkryć problemy z ustawieniem zbieżności i wskazać w czytelny sposób klientowi potencjalne problemy z jego samochodem.

V2380

Wydruk automatycznego pomiaru geometrii zawiera:
– Rozstaw kół
– Zbieżność kół przednich i tylnych
– Pochylenie kół
– Rozstaw osi
– Średnica koła
– Wymiary poprzeczne

URZĄDZENIE W PEŁNI MOBILNE!

V3300 pozwala na przemieszczanie go po warsztacie i wykonywanie geometrii kół w dowolnym miejscu.

WYGODA I KOMFORT PRACY!

Wykonuj kontrolę zbieżności kół w dowolnym miejscu na hali serwisu samochodowego lub warsztatu

URZĄDZENIE PLUG&PLAY !

Instalacja typu „Plug&Play„. Zintegrowana podstawa jezdna na kółkach, składane belki i konstrukcja oszczędzająca miejsce ułatwiają przechowywanie urządzenia.


PROCEDURY REKOMENDOWANE PRZEZ PRODUCENTÓW OEM

Oprogramowanie zapewnia procedury zalecane przez producentów OEM (w tym VAG i Mercedes-Benz) i wskazuje prawidłowe zaciski dla dokładnej geometrii kół zgodnej z normami OEM.

v3300 menu wybór zacisków
V3300 menu procedury OEM

UTRZYMUJ POPRAWNOŚĆ PROCEDUR DZIĘKI SYSTEMOWI OSTRZEŻEŃ

Producent nazywa ten system „CompensateWarnAlert„, ale wszystko co musisz wiedzieć to to, że system ten zrekompensuje prawie każdy błąd popełniony przez operatora podczas ustawiania zbieżności.
Czy to z powodu naprężeń w zawieszeniu czy luźnych elementów, John Bean V3300 szybko znajdzie i skoryguje błędy w miarę ich powstawania.
Jeśli system nie jest w stanie poprawić potencjalnego błędu, mechanik zostanie powiadomiony o tym fakcie (Czerwony alert) wraz z odpowiednimi instrukcjami, jak rozwiązać ten problem.

Na poniższym obrazku widać, że podczas kompensacji system zmierzył niespójną powierzchnię toczną przedniego prawego koła. System wystosował odpowiednią informację o wadze „Warn”, która sugeruje:



„Proszę sprawdzić powierzchnię toczną i ponownie przeprowadzić kompensację”


ZMAKSYMALIZUJ WYDAJNOŚĆ V3300

V3300 jest wyposażony w WiFi® i pozwala na:

Automatyczne pobieranie w tle – bądź na bieżąco dzięki automatycznemu dostępowi do aktualizacji oprogramowania i specyfikacji

Dodatkowy wyświetlacz usprawniający pracę – podłączenie tabletu w celu wykorzystania go jako dodatkowego wyświetlacza podczas ustawiania w celu zwiększenia mobilności

Dysk w chmurze – zapisywanie informacji na bezpiecznym serwera w chmurze i zdalnego dostępu do raportów, które można wysłać do klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub do drukowania z dowolnego miejsca w serwisie (np. w biurze, recepcji)

SPECYFIKACJA I DANE TECHNICZNE V3300

Standardowe akcesoria w zestawie: Blokada kierownicy, Blokada pedału hamulca, Kolorowa drukarka, 2x kliny pod koła, 24" calowy monitor, Zaciski z targetami XD

Producent: John Bean
Kategoria: Urządzenie do geometrii kół 3D
Przeznaczenie: Samochody osobowe, dostawcze i busy
Średnica obręczy koła: (AC100) 11–22”
Średnica opony: (AC400) 19"-39" | 48-99cm
Rozstaw osi pojazdu: 79"-180" | 201-457cm
Rozstaw kół pojazdu: 48"-96" | 122-244cm
Napięcie zasilania: 230 V 1ph 50–60 Hz
Temp. otoczenia pracy: 0 - 45*C
Czas wykonywania pomiaru: 1 min
Waga:
Ponad 40 języków, w tym język Polski
Zintegrowana pomoc operatora
Wiele różnych jednostek miar
Specyfikacje pojazdów z ostatnich 35 lat
Specyfikacje wysokości zawieszenia pojazdu
Możliwość tworzenia własnych specyfikacji geometrii pojazdu
Baza danych klientów
Instrukcje kalibracji czujnika kąta skrętu
Filmy instruktażowe 3D
Wydruki w wielu formatach
Informacje o procedurach ADAS
Historia pojazdu
Informacje naprawcze
Przesyłanie raportów do chmury
Aktualizacje online oprogramowania oraz specyfikacji pojazdów
System kierowania pomiarem VODI
Możliwość stosowania tabletu jako zdalnego monitora
Automatyczne śledzenie położenia pojazdu na podnośniku
Praca z inklinometrem Romess
Automatyczny pomiar wysokości zawieszenia z wykorzystaniem przystawki TIP
Możliwość zmiany wyglądu ekranu pomiarowego
System wspomagania operatora (Kompensacja/Informacja/Ostrzeżenie)
Kompensacja przez krótkie przetoczenie
Oś kierunku jazdy w czasie rzeczywistym
Kąty wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, pochylenia koła, zbieżność w czasie rzeczywistym
Kąty wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, pochylenia koła, zbieżność przy podniesionych kołach w czasie rzeczywistym
Regulacja przy podniesionych kołach
Możliwość powiększenia ekranu pomiarowego
Funkcja EZ-Toe - regulacja zbieżności przy skręconych kołach
Regulacja zawieszenia wielowahaczowego
Regulacja zawieszenia z ramą dodatkową silnika
Regulacja zawieszenia z drążkiem poprzecznym
Regulacja zawieszenia z pojedyńczym drążkiem kierowniczym
Pomiar kół jednej osi
Pomiar ze zdjętymi kołami EZ-Access
Pomiar przekątnych zawieszenia pojazdu
Pomiar promienia tocznego kół
Pomiar wymiarów pojazdu
Tryb pomiaru audytowego
Automatyczne namierzanie wysokości pojazdu - wersja na podnośnik
Procedury OEM
Funkcja ProAckermann
Zaciski na koła (opony)
Zaciski na obręcze (felgi)

DO POBRANIA

POZOSTAŁE URZĄDZENIA PRODUKCJI: John Bean