Strona główna » Geometria » V3400 MB-1 urządzenie OEM dla ASO Mercedes-Benz
Model: V3400 MB-1
Producent: Snap-On
Kategoria: Urządzenie do geometrii kół 3D
Przeznaczenie: Samochody osobowe, dostawcze i busy
Kod producenta: EEWA553MB1
V3400 MB-1 urządzenie OEM dla ASO Mercedes-Benz
Urządzenie OEM V3400 MB-1 rekomendowane dla Mercedes-Benz specyfikacja
Standardowe wyposażenie OEM dla Mercedes-Benz, m.in.:
- Zaciski MB Quick Clamps ("MB-Schnellspannhalter") są w pełni obsługiwane i nie jest wymagana żadna kompensacja przechyłu. Wystarczy zamontować zaciski i rozpocząć proces regulacji
- Standardowo dostarczane są również uniwersalne zaciski do kół AC700 – mocowane na felgę. Wspierają one krótką procedurę cofania w celu kompensacji zacisku koła i zespołu koła.
- System zapewnia dokładne pomiary dla wszystkich specyficznych pojazdów Mercedes Benz, Smart i Mercedes-Maybach. Aktualizacje specyfikacji pojazdów są dostępne za pośrednictwem Daimler AG. (MB spec. + routines)
- Oprogramowanie z ulepszonymi funkcjami i wygodniejszą obsługą
- Baza danych specyficznych dla danego samochodu z pomocami montażowymi z ostatnich 25+ lat
- Ekran pomiarowy 3D z wszystkimi istotnymi danymi
- Zgodność z normą CE
- Powłoka lakiernicza RAL 7015
- MB TT – obrotnice z wypełnieniami
Zaawansowane wymiary samochodów w celu szybkiej diagnostyki stanu podwozia (zawieszenia) pojazdu.
SPECYFIKACJA I DANE TECHNICZNE V3400 MB-1
- Zakres średnic: 11” – 22”
- Zasilanie: 230 VAC 1ph 50/60 Hz
- Szerokość max.; 1219 - 2438 mm
- Rozstaw osi: 2007 - 4572 mm
- Wyświetlacz: 24-27" TFT
Producent: Snap-On
Kategoria: Urządzenie do geometrii kół 3D
Przeznaczenie: Samochody osobowe, dostawcze i busy
Średnica obręczy koła: 11” – 22”
Rozstaw osi pojazdu: 2007 - 4572 mm
Rozstaw kół pojazdu: 1219 - 2438 mm
Napięcie zasilania: 230 VAC 1ph 50/60 Hz
Waga:
Ponad 40 języków, w tym język Polski
Wiele różnych jednostek miar
Specyfikacje pojazdów z ostatnich 35 lat
Specyfikacje wysokości zawieszenia pojazdu
Możliwość tworzenia własnych specyfikacji geometrii pojazdu
Baza danych klientów
Instrukcje kalibracji czujnika kąta skrętu
Filmy instruktażowe 3D
Wydruki w wielu formatach
Informacje o procedurach ADAS
Historia pojazdu
System kierowania pomiarem VODI
Możliwość stosowania tabletu jako zdalnego monitora
Automatyczne śledzenie położenia pojazdu na podnośniku
Praca z inklinometrem Romess
Automatyczny pomiar wysokości zawieszenia z wykorzystaniem przystawki TIP
Możliwość zmiany wyglądu ekranu pomiarowego
Kompensacja przez krótkie przetoczenie
Oś kierunku jazdy w czasie rzeczywistym
Kąty wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, pochylenia koła, zbieżność w czasie rzeczywistym
Kąty wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, pochylenia koła, zbieżność przy podniesionych kołach w czasie rzeczywistym
Regulacja przy podniesionych kołach
Możliwość powiększenia ekranu pomiarowego
Funkcja EZ-Toe - regulacja zbieżności przy skręconych kołach
Regulacja zawieszenia wielowahaczowego
Regulacja zawieszenia z ramą dodatkową silnika
Regulacja zawieszenia z drążkiem poprzecznym
Regulacja zawieszenia z pojedyńczym drążkiem kierowniczym
Pomiar kół jednej osi
Pomiar ze zdjętymi kołami EZ-Access
Pomiar przekątnych zawieszenia pojazdu
Pomiar promienia tocznego kół
Pomiar wymiarów pojazdu
Automatyczne namierzanie wysokości pojazdu - wersja na podnośnik
Procedury OEM
Funkcja ProAckermann
Asymetria układu kierowniczego z diagnostyką
Ustawienie kół w zależności od pojazdu
Zaciski na obręcze (felgi)
Obrotnice w zestawie
Blokada pedału hamulca
Blokada kierownicy