Różnice między podnośnikiem Ravaglioli KPX357EV a innymi podnośnikami przeznaczonymi do obsługi samochodów elektrycznych i hybryd


Elektromechaniczny podnośnik dwukolumnowy KPX357EV jest idealnym rozwiązaniem dla każdego serwisu, który potrzebuje uniwersalnego stanowiska pracy.
Innowacyjne niskoprofilowe ramiona z obrotowymi łapami zapewniają niezwykłą elastyczność zastosowania, dzięki czemu podnośnik nadaje się do podnoszenia wszystkich typów pojazdów – od standardowych samochodów miejskich po samochody sportowe – w tym najnowocześniejszych pojazdów elektrycznych i hybrydowych – aż do VW T6 z długim rozstawem osi.
Porównanie ramion podnośników do obsługi pojazdów elektrycznych i hybrydowych
RAMIE WIDŁOWE

Wsporniki kół typu „Standard” (400mm) oraz wsporniki kół typu „Offroad” (500mm) powodują tzw. „efekt drgania” pojazdu w momencie odłączenia/demontażu baterii (akumulatora), powstały w wyniku rozprężenia zawieszenia.
RAMIE EV

Ramiona niskoprofilowe podnośnika KPX357EV zapewniają stabilność pojazdu i eliminują „efekt drgania” zawieszenia dzięki zastosowaniu specjalnych uchwytów obrotowych, które zapewniają optymalną obsługę pojazdów EV oraz hybryd.
RAMIE WIDŁOWE

Używając wsporników kół operator nie jest w stanie pracować przy kołach, hamulcach i zawieszeniu. Największy minus rozwiązania widłowego, zakres usług ograniczony do wymiany baterii.
RAMIE EV

Ramiona EV w minimalnym stopniu ingerują w podwozie pojazdu, umożliwiając pracę zarówno przy kołach, hamulcach, zawieszeniu i bateriach (akumulatorach) w pojazdach EV i hybrydach.
RAMIE WIDŁOWE

Ramiona widłowe nie dostosowują się do wszystkich rozmiarów opon. Producent przewidział dwa typy ramion: 20772 wsporniki kół typu „Offroad” (500 mm) oraz 20985 wsporniki kół typu „Standard” (400 mm).
RAMIE EV

Ramiona podnośnika KPX357EV unoszą pojazd za punkty podporowe danego modelu pojazdu. Brak ograniczeń ze względu na rozmiar opon. Dodatkowo dostępnych jest wiele typów „padów”, aby zapewnić uniwersalność stanowiska.
RAMIE WIDŁOWE

Ramiona widłowe ograniczają miejsce na stanowisku. Podnośnik musi być zazwyczaj w wersjach poszerzanych, a sama konstrukcja łap podnośnika wpływa negatywnie na stabilność.
RAMIE EV

Kompaktowa konstrukcja ramion EV wpływająca na oszczędność miejsca pracy na stanowisku w serwisie. Dystans między kolumnami w podnośniku Ravaglioli KPX357EV to 2.650 mm.
INNE RAMIONA ŁUKOWE (UCHYLNE)

Podpora podnosząca jest umieszczona blisko opony, co ogranicza operacje wykonywane na kołach. Ramona łukowe wymagają większej przestrzeni na stanowisku, ograniczając zakres obsługiwanych pojazdów.
RAMIE EV
KPX357EV

Podpora podnosząca jest umieszczona bezpośrednio pod podwoziem, w miejscu przygotowanym przez producenta pojazdu i nie koliduje z oponą.
STANDARDOWE RAMIE

RAMIE EV


Ramię podnoszące znajduje się bardzo blisko podwozia.
Większy rozmiar podpory w punkcie nośnym podwozia z możliwymi utrudnieniami podczas demontażu akumulatora.
Większość standardowych ramion nie daje takiej elastyczności w punktach stykowych.
Ramię podnoszące może zostać odsunięte maksymalnie od podwozia.
Obrotowe przedłużenie EV umożliwia łatwy dostęp do punktów podporowych.